Opis vsebine:Še pred nekaj leti je bilo mogoče veščine prodaje in pogajanja označiti z dvema besedama: veščina manipuliranja.
Uspešna prodaja in pogajanje v današnjem svetu v prvi vrsti izhajata iz motivacije! Gre za bistveno razliko, ki je življenjskega pomena.
Manipulirati pomeni skupaj delati v svojo lastno korist. Motivirati pomeni skupaj delati v vsestransko korist.
Če želimo pri prodaji in pogajanjih doseči kar največ, morajo naši kupci in partnerji odhajati od nas - ne zadovoljni, ampak navdušeni!!! Ali, kakor pravi veliki "guru" vodenja: "Svoje stranke moramo spremeniti v svoje goreče oboževalce!"
O tem, kako pri prodaji in pogajanjih delati čudeže na osebnem in finančnem področju ter v širšem družbenem okviru, kako pripraviti stranke do tega, da se "zaljubijo v nas", kako se z vsakim srečanjem in pogovorom vedno bolj potrjujemo v človeškem in poslovnem pogledu, kako zmagati, ne da bi porazili, in o mnogih drugih "skrivnostih" in velikih resnicah življenja in poslovanja ob prelomu tisočletja - o vsem tem govori človek, ki je dosegel več mednarodnih prodajnih rekordov, vodil lastno prodajno skupino z več kot tisoč člani, in ki se predvsem zavzema za človeka in človečnost.
Ali ste kdaj pomislili, da je lahko poklic prodajalca in pogajalca "sveti" poklic? Kdaj? Takrat, ko prinašamo v življenja ljudi radost in igrivost. To pa je mogoče le v primeru, če je naš osnovni NAMEN osrečiti ljudi in ne jim samo nekaj "prodati" in pri tem čim več zaslužiti.
Prodajalci in pogajalci, ki imajo za svoje orodje "vprašalne tehnike" izgubljajo vse več tržišča. Prevzemajo ga njihovi kolegi, ki opravljajo poslanstvo in za svoje orodje uporabljajo resnico. S svojim delom vplivajo na številne spremembe v življenju svojih strank in sodelavcev.
O avtorju
Boris Vene, predavatelj in svetovalec, podjetnik (in direktor), vodja in član pogajalskih ekip v več mednarodnih projektih, govornik in moderator. Z eno besedo, človek, ki svojo strast do komuniciranja preliva v svoje življenje in delo, pri čemer spodbuja druge k odkrivanju lastne moči in lepote izražanja.
Zajemite sapo in vdihnite vonj nove življenjske pustolovščine, v katero vas vodi človek, ki ga niz predavanj Life Energy v svetovnem merilu postavlja ob bok največjim predavateljem za osebni in poklicni razvoj.
Ključne besede:DVD, Boris Vene, komuniciranje, poslovni pogovor, poslovna pogajanja, prodaja, pogajanjeMnenja (Število komentarjev: 0) Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
Oglejte si tudi:CD & DVD » Prodaja & marketing
007 turbo idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)
90 minut čistega zlata - marketinške turbo ideje za takojšnje povečanje prodaje in dobička! CD & DVD » Prodaja & marketing
17 kozmetičnih izboljšav za povečanje učinkovitosti vsakega marketinškega dokumenta (DVD)
Želite odkriti, kako z minimalnimi spremembami vaših prodajnih pisem, ponudb in oglasov povečati odziv za 26,7 % in več?
41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)
Poglejte si predavanje in spoznajte, katere so največje napake, ki jih delajo slovenski podjetniki!
30 prodajnih orodij, s katerimi lahko nadzorujete misli vaše stranke, jo motivirate, vplivate nanjo in jo prepričate v nakup. Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije
To je edini virus, ki vam bo prihranil čas in prislužil denar CD & DVD » Prodaja & marketing
Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička CD & DVD » Prodaja & marketing
KAKO DO PRODAJNEGA PROCESA, KI PRINAŠA USPEH (cd)
Vas bi utegnil zanimati enostaven in transparenten sistem, ki vidno izboljša prodajo v podjetju? CD & DVD » Prodaja & marketing
Karkoli delaš, v svojem delu moraš uživati (CD)
Se sprašujete v kolikšni meri je pri prodaji izdelka pomembna cena? Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance
ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA
Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca |