Opis vsebine:Skrivnosti in tehnike za večjo učinkovitost oglaševalskih akcij
Pisanje besedila za direktni marketing je specialna disciplina. Veliko ljudi misli, da to znajo. Vendar jih to zmore le peščica.
In Andy Owen je eden izmed njih ...
Besede uporabljamo vsi. Toda profesionalni pisci besedil vedo katere besede so tiste, s katerimi boste pritegnili pozornost in prodali. Na DVD-ju boste našli vse, kar more dobra ponudba vsebovati.
Andy Owen, strokovnjak za direktni marketing, vam bo razložil preko 50 dobrih, slabih in senzacionalnih ponudb, vključno z najboljšimi prodajnimi pismi. V udobju domačega naslonjača lahko doživite edinstven slog enega najboljših in najpopularnejših svetovnih piscev ponudb direktnega marketinga.
Če vaše podjetje, ali vi sami pripravljate kakršne koli marketinške dokumente (pisma, dopise, letake, brošure, vizitke...), potem enostavno ne smete mimo tega.
V vsako marketinško akcijo ste vložili čas in denar. Če vas vaše marketinške akcije ne delajo vsak dan bogatejšega, je z njimi nekaj narobe.
Odkrijte torej tisto, kar loči dobro marketinško akcijo, marketinški dokument, t.j. pismo brošuro, katalog ..., od slabega. Če ste se pripravljeni naučiti kaj novega in takoj uporabnega, potem je Andyjevo predavanje prava stvar za vas.
Skrivnosti, namigi in tehnike učinkovitih ponudb, oglasne pošte, emailov ... "Andy je človek, ki ga je dobro imeti ob sebi ... V poslu, v katerem prevladujeta žargon in blebetanje neumnosti, le nekaj ljudi resnično razume, kako prodati. Če tega ne razumeš, si izgubljen. Andy razume, kako se streže stvarem. Poleg tega ima še eno neprecenljivo lastnost: ni mu vseeno. Temu pač ne moremo postaviti cene." - Drayton Bird, direktor Drayton Bird Partnership
Ključne besede:DVD, Andy Owen, direktni marketing, izdelki, konkurenca, marketing, marketinške, oglaševanje, prodaja, prodajna pisma, pospeševanje prodaje, ponudbe, strategije, storitve, trženje, učinkovitost,Mnenja (Število komentarjev: 0) Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
Oglejte si tudi:CD & DVD » Prodaja & marketing
007 turbo idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)
90 minut čistega zlata - marketinške turbo ideje za takojšnje povečanje prodaje in dobička! CD & DVD » Prodaja & marketing
41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)
Poglejte si predavanje in spoznajte, katere so največje napake, ki jih delajo slovenski podjetniki! CD & DVD » Prodaja & marketing
Korak pred konkurenco - Ideje za povečanje prodaje (CD)
Načini za povečanje prodaje in dobička, ne glede na to, s katero dejavnostjo se ukvarjate CD & DVD » Prodaja & marketing
Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička CD & DVD » Prodaja & marketing
DOBRO SI NAREDIL, PA NISI VELIKO PORABIL (CD)
Kdaj je primeren čas, da najameš oglaševalsko agencijo? CD & DVD » Prodaja & marketing
Javno nastopanje za podjetnike (CD)
Učite se retoričnih prvin in prepričevanja od najboljših. CD & DVD » Prodaja & marketing
KAKO IZ PODATKOV O KUPCIH NAREDITI DENAR (CD)
Kako maksimalno izkoristite podatke, ki jih imate o svojih kupcih? CD & DVD » Prodaja & marketing
Karkoli delaš, v svojem delu moraš uživati (CD)
Se sprašujete v kolikšni meri je pri prodaji izdelka pomembna cena? CD & DVD » Prodaja & marketing
Kako motivirati sebe? Kako motivirati svoje zaposlene? Kako navdušiti ljudi poleg vas? Knjige » Poslovna rast & finance » Denar & finančni uspeh » Poslovne finance
ŽELJA - RAZMIŠLJANJA IN METODE ZA POVEČANJE DOBIČKA PODJETJA
Razmišljanja in metode za povečanje dobička podjetja kot rezultat optimalnega razmerja med koristnostjo izdelka za kupca in stroški proizvajalca |