Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

TRŽENJE Z DOVOLJENJEM

TRŽENJE Z DOVOLJENJEM

Avtor: Seth Godin

 

Cena z DDV: 19,90 €

Ni zaloge

 


Opis:

 
Koda:9789616372367
ISBN:961-6372-36-7
Vezava:Trda
Format:15 x 22 cm
Obseg:202 str.
Leto izdaje:2005
Založba:
Izdelek ni dobavljiv. Lahko si ogledate opis izdelka ali ga primerjate z drugimi izdelki v naši spletni trgovini, vendar ga ne morete položiti v košarico in naročiti. Vabimo vas, da izbirate med preostalo ponudbo v naši spletni knjigarni.

Opomba:

Naslov izvirnika: Permission Marketing > Trženje z dovoljenjem > Prevod: Andrej Poznič


Opis vsebine:

Seth Godin je vodilni podjetnik informacijske dobe."
-Business Week

 

Moteče trženje je sovražnik vsakogar, ki si želi prihraniti čas. Z nenehnim prekinjanjem našega trenutnega dela moteči tržnik ni zgrešil le svojega prodajnega cilja, temveč je porabil tudi našo najredkejšo dobrino – čas.

Če boste v prihodnje želeli nekomu nekaj prodati (torej si pridobiti njegovo pozornost), boste morali najprej dobiti njegovo dovoljenje.
Trženje z dovoljenjem je za porabnika pričakovano, osebno in tehtno.

 

TV oglasi delujejo, a ne več tako dobro, da bi pokrili stroške. Enostavno ne dosežejo več dovolj velikega števila ljudi na dovolj prepričljiv način, da bi ustvarili pozitiven rezultat.

 

V knjigi Trženje z dovoljenjem boste izvedeli:

 
• kako tekmovati z internetnimi ponudbami, telefonskimi prodajnimi studii in drugimi oblikami avtomatizirane prodaje,
• kako se izogniti pasti zniževanja cen zaradi elektronske prodaje,
• kakšni bodo marketinški odnosi v bližnji prihodnosti,
• kakšno je trženje z dovoljenjem v spletnem okolju,
• kako ovrednotimo učinkovitost programov trženja z dovoljenjem.

 

Seth Godin opozarja:

 

- Odslovite 70 odstotkov svojih kupcev!

- Namesto na tržne deleže se osredotočite na deleže kupcev!

- Vse, kar veste o spletnem trženju, je napačno!

 

Skoraj vseeno je ali so vam s TV oglasom prekinili vašo najljubšo oddajo, ali pa je telefonski klic prodajalca prekinil vašo družinsko večerjo. V vsakem primeru tradicionalno oglaševanje temelji na upanju, da mu bo uspelo ukrasti trenutek vaše pozornosti. Seth Godin to imenuje moteče trženje in dokazuje z raziskavami na primerih podjetij, da ne deluje več.

 
Namesto da bi bodočega kupca v njegovem prostem času jezili z motenjem, trženje z dovoljenjem ponuja kupcem možnost, da sprejmejo oglaševanje prostovoljno. Godin kot pionir internetnega trženja predstavlja povsem novo razmišljanje o oglaševanju. Če se usmerimo samo na tiste posameznike, ki so nam pokazali, da jih naš izdelek zanima, nam njihovo dovoljenje omogoča sodelovanje na daljši rok. Tako gradimo zaupanje, blagovno znamko in izboljšujemo možnosti za prodajni uspeh.

 

Godin postavlja štiri preizkusna vprašanja trženja z dovoljenjem:

 

1. Ali čisto z vsakim prodajnim prijemom spodbujate zanimanje za vaš izdelek? Ali ti poizkusi vabijo kupca, da bo prišel k vam in bo želel sodelovati?
2. Ali imate podatkovno bazo dovoljenj? Ali sledite številu ljudi, ki so vam dali dovoljenje za nadaljnje stike z njimi?
3. Če vam bodo stranke dale dovoljenje za pogovor z njimi, ali veste kaj jim želite povedati? Ali ste napisali predstavitveno besedilo, s katerim boste ljudi seznanili z vašim izdelkom?
4. Ali si prizadevate, da bi pri tistih, ki so že vaši kupci, poglobili dovoljenje za prihodnje stike z njimi?

 

Kot kažejo primeri, se je trženje z dovoljenjem izkazalo za uspešno v velikih in majhnih podjetjih. Deluje v spletnem okolju in na klasičnih trgih, v poslovanju s porabniki in med podjetji.

 

Seth Godin je od vseh svetovnih marketinških zvezd in gurujev verjetno najvplivnejši in najizvirnejši. Bivši podpredsednik za marketing v podjetju Yahoo je avtor šestih knjig, ki so vse po vrsti postale svetovne uspešnice. Moč virusne ideje je celo najbolj prodajana e-knjiga vseh časov.

 

S knjigo Trženje z dovoljenjem je zanetil marketinško revolucijo, ki je spremenila način razmišljanja o marketingu in delu.

 

Ključne besede:

Seth Godin, trženje, marketing, prodaja, oglaševanje, oglasi, prodajni cilji, poslovni uspeh, poslovna rast, podjetja, podjetniki

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


Knjige » Osebnostna rast » Osebnostna preobrazba


Sugestija in avtosugestija

 

Sugestija in avtosugestija

William Walker Atkinson

 

Človeku je bilo namenjeno biti in bi moral biti močnejši in večji kot kar koli, kar se mu lahko pripeti. Vse okoliščine, 'usoda' in 'sreča' so zunanje, in čeprav jih človek ne more vedno spremeniti, jih lahko vedno premaga.



CD & DVD » Prodaja & marketing


41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

 

41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

Aleš Lisac

 

Poglejte si predavanje in spoznajte, katere so največje napake, ki jih delajo slovenski podjetniki!



Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


KAKO DO DOBIČKA - Vodnik do prodajnega in tržnega uspeha

 

KAKO DO DOBIČKA - Vodnik do prodajnega in tržnega uspeha

Christine Harvey, Bill Sykes

 

Kako vrhunski menedžerji, prodajalci, lastniki podjetij pridejo na vrh in tam tudi ostanejo



Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije


Virusni marketing

 

Virusni marketing

Seth Godin

 

To je edini virus, ki vam bo prihranil čas in prislužil denar



Knjige » Osebnostna rast » Medosebna rast & komunikacija


Knjižni komplet Atkinson - 3 knjige (Skrivnost uspeha, Sugestija in avtosugestija, Vibracije misli )

 

Knjižni komplet Atkinson - 3 knjige (Skrivnost uspeha, Sugestija in avtosugestija, Vibracije misli )

William Walker Atkinson

 

Sugestija in avtosugestija močno vplivata na človekovo psihično in telesno zdravje * Skrivnost uspeha - Sproščanje notranje moči * Ob tem, ko razmišljamo, navzven pošiljamo vibracije fine eterične snovi, ki je tako resnična, kot so vibracije, ki izražajo



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

ZALOŽBA

 

 

Misli in izreki

 

 

 

Aristotelove modrosti 

 

 

 

Zakladnica antične modrosti

Zakladnica antične modrosti


 

 

Vesoljček PI

 

 

 

 

Sugestija in avtosugestija 

 

 

 

Učimo se risati dinozavre


Učimo se risati dinozavre

 

 

 

S pesmico jutro zbudim

 

 

Modrosti velikih mislecev

 

Življenje hoče, da živiš svojo Osebno legendo.

Paulo Coelho

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran | Zasebnost in piškotki

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.