Izdelek ni dobavljiv. Lahko si ogledate opis izdelka ali ga primerjate z
drugimi izdelki v naši spletni trgovini, vendar ga ne morete položiti v košarico in naročiti. Vabimo vas,
da izbirate med preostalo ponudbo v naši spletni knjigarni. ![]() Opomba:Naslov izvirnika: Permission Marketing > Trženje z dovoljenjem > Prevod: Andrej Poznič![]() Opis vsebine:Seth Godin je vodilni podjetnik informacijske dobe."
Moteče trženje je sovražnik vsakogar, ki si želi prihraniti čas. Z nenehnim prekinjanjem našega trenutnega dela moteči tržnik ni zgrešil le svojega prodajnega cilja, temveč je porabil tudi našo najredkejšo dobrino – čas. Če boste v prihodnje želeli nekomu nekaj prodati (torej si pridobiti njegovo pozornost), boste morali najprej dobiti njegovo dovoljenje.
TV oglasi delujejo, a ne več tako dobro, da bi pokrili stroške. Enostavno ne dosežejo več dovolj velikega števila ljudi na dovolj prepričljiv način, da bi ustvarili pozitiven rezultat.
V knjigi Trženje z dovoljenjem boste izvedeli:
Seth Godin opozarja:
- Odslovite 70 odstotkov svojih kupcev! - Namesto na tržne deleže se osredotočite na deleže kupcev! - Vse, kar veste o spletnem trženju, je napačno!
Skoraj vseeno je ali so vam s TV oglasom prekinili vašo najljubšo oddajo, ali pa je telefonski klic prodajalca prekinil vašo družinsko večerjo. V vsakem primeru tradicionalno oglaševanje temelji na upanju, da mu bo uspelo ukrasti trenutek vaše pozornosti. Seth Godin to imenuje moteče trženje in dokazuje z raziskavami na primerih podjetij, da ne deluje več.
Godin postavlja štiri preizkusna vprašanja trženja z dovoljenjem:
1. Ali čisto z vsakim prodajnim prijemom spodbujate zanimanje za vaš izdelek? Ali ti poizkusi vabijo kupca, da bo prišel k vam in bo želel sodelovati?
Kot kažejo primeri, se je trženje z dovoljenjem izkazalo za uspešno v velikih in majhnih podjetjih. Deluje v spletnem okolju in na klasičnih trgih, v poslovanju s porabniki in med podjetji.
Seth Godin je od vseh svetovnih marketinških zvezd in gurujev verjetno najvplivnejši in najizvirnejši. Bivši podpredsednik za marketing v podjetju Yahoo je avtor šestih knjig, ki so vse po vrsti postale svetovne uspešnice. Moč virusne ideje je celo najbolj prodajana e-knjiga vseh časov.
S knjigo Trženje z dovoljenjem je zanetil marketinško revolucijo, ki je spremenila način razmišljanja o marketingu in delu.
Ključne besede:Seth Godin, trženje, marketing, prodaja, oglaševanje, oglasi, prodajni cilji, poslovni uspeh, poslovna rast, podjetja, podjetnikiPrijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
![]() ![]() ![]() ![]() Oglejte si tudi:Knjige » Osebnostna rast » Osebnostna preobrazba
Človeku je bilo namenjeno biti in bi moral biti močnejši in večji kot kar koli, kar se mu lahko pripeti. Vse okoliščine, 'usoda' in 'sreča' so zunanje, in čeprav jih človek ne more vedno spremeniti, jih lahko vedno premaga. CD & DVD » Prodaja & marketing
41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)
Poglejte si predavanje in spoznajte, katere so največje napake, ki jih delajo slovenski podjetniki! Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja
KAKO DO DOBIČKA - Vodnik do prodajnega in tržnega uspeha
Kako vrhunski menedžerji, prodajalci, lastniki podjetij pridejo na vrh in tam tudi ostanejo Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije
To je edini virus, ki vam bo prihranil čas in prislužil denar Knjige » Osebnostna rast » Medosebna rast & komunikacija
Knjižni komplet Atkinson - 3 knjige (Skrivnost uspeha, Sugestija in avtosugestija, Vibracije misli )
Sugestija in avtosugestija močno vplivata na človekovo psihično in telesno zdravje * Skrivnost uspeha - Sproščanje notranje moči * Ob tem, ko razmišljamo, navzven pošiljamo vibracije fine eterične snovi, ki je tako resnična, kot so vibracije, ki izražajo ![]() ![]() |