![]() Opomba:Naslov izvirnika: Permission Marketing > Trženje z dovoljenjem > Prevod: Andrej Poznič![]() Opis vsebine:Seth Godin je vodilni podjetnik informacijske dobe."
Moteče trženje je sovražnik vsakogar, ki si želi prihraniti čas. Z nenehnim prekinjanjem našega trenutnega dela moteči tržnik ni zgrešil le svojega prodajnega cilja, temveč je porabil tudi našo najredkejšo dobrino – čas. Če boste v prihodnje želeli nekomu nekaj prodati (torej si pridobiti njegovo pozornost), boste morali najprej dobiti njegovo dovoljenje.
TV oglasi delujejo, a ne več tako dobro, da bi pokrili stroške. Enostavno ne dosežejo več dovolj velikega števila ljudi na dovolj prepričljiv način, da bi ustvarili pozitiven rezultat.
V knjigi Trženje z dovoljenjem boste izvedeli:
Seth Godin opozarja:
- Odslovite 70 odstotkov svojih kupcev! - Namesto na tržne deleže se osredotočite na deleže kupcev! - Vse, kar veste o spletnem trženju, je napačno!
Skoraj vseeno je ali so vam s TV oglasom prekinili vašo najljubšo oddajo, ali pa je telefonski klic prodajalca prekinil vašo družinsko večerjo. V vsakem primeru tradicionalno oglaševanje temelji na upanju, da mu bo uspelo ukrasti trenutek vaše pozornosti. Seth Godin to imenuje moteče trženje in dokazuje z raziskavami na primerih podjetij, da ne deluje več.
Godin postavlja štiri preizkusna vprašanja trženja z dovoljenjem:
1. Ali čisto z vsakim prodajnim prijemom spodbujate zanimanje za vaš izdelek? Ali ti poizkusi vabijo kupca, da bo prišel k vam in bo želel sodelovati?
Kot kažejo primeri, se je trženje z dovoljenjem izkazalo za uspešno v velikih in majhnih podjetjih. Deluje v spletnem okolju in na klasičnih trgih, v poslovanju s porabniki in med podjetji.
Seth Godin je od vseh svetovnih marketinških zvezd in gurujev verjetno najvplivnejši in najizvirnejši. Bivši podpredsednik za marketing v podjetju Yahoo je avtor šestih knjig, ki so vse po vrsti postale svetovne uspešnice. Moč virusne ideje je celo najbolj prodajana e-knjiga vseh časov.
S knjigo Trženje z dovoljenjem je zanetil marketinško revolucijo, ki je spremenila način razmišljanja o marketingu in delu.
Ključne besede:Seth Godin, trženje, marketing, prodaja, oglaševanje, oglasi, prodajni cilji, poslovni uspeh, poslovna rast, podjetja, podjetnikiPrijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
![]() ![]() Oglejte si tudi:CD & DVD » Prodaja & marketing
41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)
Poglejte si predavanje in spoznajte, katere so največje napake, ki jih delajo slovenski podjetniki! Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja
KAKO DO DOBIČKA - Vodnik do prodajnega in tržnega uspeha
Kako vrhunski menedžerji, prodajalci, lastniki podjetij pridejo na vrh in tam tudi ostanejo Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije
To je edini virus, ki vam bo prihranil čas in prislužil denar ![]() ![]() |