Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

Prodaja brez prodajanja

Prodaja brez prodajanja

Avtor: Terri Levine

Prevod: Natalie Lisac

 

Cena z DDV: 25,23 €

 


Opis:

 
Koda:9789616655460
Vezava:Mehka
Format:21x14 cm
Obseg:134 str.
Leto izdaje:2009
Založba:


Opis vsebine:

Prodaja brez prodajanja: Nauki iz Džungle za uspeh v prodaji je zabavna zgodbica, ki govori o težavi, s katero se vsak dan soočajo številni prodajalci - v svojih srcih sovražijo prodajo. Zgodba pripoveduje o mladi študentki poslovne šole Christini, ki spoznava, da so se prodajalne metode spremenile, dobre prodajne taktike pa ne. 

 

Zabavali se boste, ko boste sledili Christini v Džunglo, v sanjski svet, v katerem stanuje vesela družba različnih likov, kot sta Kača Prodajalka in Svinja Bradavičarka, ki bi rada znala leteti. V Džungli spozna, da se je treba posloviti od vsiljive prodaje in začeti razumeti prodajo brez prodajanja.

 

Podjetniki, samostojni podjetniki, lastniki majhnih podjetij, prodajni zastopniki, menedžerji in prodajalci potrebujejo to zelo učinkovito, čeprav preprosto zgodbico, ki jim bo pokazala, kako ustvariti več prodaje, medtem ko se odpovejo prodajnim "trikom", ki pri današnjih zahtevnih in poučenih kupcih ne delujejo več. Časi so se spremenili in da boste kaj prodali, se morate spremeniti tudi vi. Zgodbica, ki jo boste prebrali, morda ni ravno trendna, vendar njeni nauki zagotovo delujejo!!! Prepričajte se sami. Še danes preberite knjižico Prodaja brez prodajanja.

 

"S knjigo Prodaja brez prodajanja: Nauki iz Džungle za uspeh v prodaji je Teri Levine naredila veliko uslugo vsem, ki se ukvarjajo s prodajo, od velikih korporacij do ljudi, pri katerih je prodaja del njihove službe. Jasno in bistroumno je pokazala, da je velikost uspeha v prodaji enaka velikosti prodajalčevega srca." Robert B. Cialdini

 

Ključne besede:

Terri Levine, prodaja, marketing, uspeh v prodaji, kupci, prodajalci, džungla, podjetja, stranke, izdelki

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


Knjige » Književnost * leposlovje » Poezija » Sodobna poezija


Feniks - Grenko sladka mikropoezija

 

Feniks - Grenko sladka mikropoezija

Julia Doria

 

Pesniška zbirka > 54 misterijev vesolja, zakodiranih v mikropoezijo



CD & DVD » Prodaja & marketing


007 turbo idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

 

007 turbo idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

Aleš Lisac

 

90 minut čistega zlata - marketinške turbo ideje za takojšnje povečanje prodaje in dobička!



Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


Izognite se usodnim napakam v prodaji

 

Izognite se usodnim napakam v prodaji

Todd Duncan

 

10 usodnih napak, ki jih delajo prodajalci in kako se jim izogniti



Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije


Virusni marketing

 

Virusni marketing

Seth Godin

 

To je edini virus, ki vam bo prihranil čas in prislužil denar



CD & DVD » Prodaja & marketing


DELAVNICA NEMOGOČE - METODE ZA GARANTIRANO POVEČANJE PRODAJE IN DOBIČKA, KI JIH DO SEDAJ NISTE UPORABLJALI (DVD)

 

DELAVNICA NEMOGOČE - METODE ZA GARANTIRANO POVEČANJE PRODAJE IN DOBIČKA, KI JIH DO SEDAJ NISTE UPORABLJALI (DVD)

Aleš Lisac

 

Z marketinško delavnico Nemogoče boste odkrili do sedaj skrite poti za povečanje zaslužka v svojem poslu in spoznali metode za garantirano povečanje prodaje in dobička



Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


Marketinški genij

 

Marketinški genij

Peter Fisk

 

Genialni marketinški strokovnjaki razpolagajo tako z inteligenco kot tudi z iznajdljivostjo, s pomočjo katerih izkoriščajo najboljše priložnosti in dosegajo odlične rezultate.



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

ZALOŽBA

 

 

Misli in izreki

 

 

 

Aristotelove modrosti 

 

 

 

Zakladnica antične modrosti

Zakladnica antične modrosti


 

 

Vesoljček PI

 

 

 

 

Sugestija in avtosugestija 

 

 

 

Učimo se risati dinozavre


Učimo se risati dinozavre

 

 

 

S pesmico jutro zbudim

 

 

Modrosti velikih mislecev

 

Mar se ni večina knjig rodila iz dima in megle mnogih glav; naj bi se zato morale ponovno spremeniti v dim in meglo?

Friedrich Nietzche

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran | Zasebnost in piškotki

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.