Spletna trgovina Doria.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletnih storitev in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. V redu Več o piškotkih nastavljenih na strani.
Povečajte pisavoOsnovna velikostPomanjšajte pisavoNatisnite stranPošljite stran prijatelju ali znancu
KnjigarnaSplošni pogoji spletne knjigarneVizitka e-knjigarne
    
Spletna knjigarna Doria.siKnjigarna - Doria.siKnjigeCD&DVDE-BUTIKSlikeVodič za darila

Moč zvezde v marketingu

Moč zvezde v marketingu

Avtor: Martin Korošec

 

Cena z DDV: 30,22 €

 


Opis:

 
Koda:9789619324103
Vezava:Trda
Format:13 x 21 cm
Obseg:134 strani
Leto izdaje:2011
Založba:


Opis vsebine:

Žareča zvezda med marketinškimi knjigami, ki obravnavajo koristnost uporabe zvezd v marketinških materialih.

 

  • Prva zvezdna zakonitost:

            Zvezda je zvezda, ker veliko bolje od kogar koli uporablja marketing.

 

  • Druga zvezdna zakonitost:

            Namen marketinga je ustvariti zvezde.

 

  • Tretja zvezdna zakonitost:

            Vsak marketinški prijem lahko izboljšate z uporabo zvezde.

 

 

"Od koga v resnici kupujemo? Če se le da, kupimo od nekoga, ki ga poznamo, ki mu zaupamo in ki nam je všeč. Tudi če ni vse drugo enako in četudi je cena malo višja, bomo večinoma kupili tam, kjer nam je nekdo všeč. Kupimo tam, kjer je med nami in prodajalcem dobra kemija.

 

Kaj pa pri nakupu v velikih korporacijah, trgovskih centrih, kjer nikogar ne poznamo? Tam sicer kupimo od ljudi, ki jih ne poznamo, vendar pogosteje izberemo izdelke, ki jih poznamo, ki jim zaupamo in ki so nam všeč. Prijaznemu, zaupanja vrednemu prodajalcu pomaga uveljavljena blagovna znamka.

 

Vedno raje kupujemo znane stvari od znanih ljudi. Od koga kupimo najraje? Najraje kupimo od znane osebnosti, ki je obenem strokovnjak na svojem področju in ki nam je poleg tega simpatična.

 

Radi gledamo in poslušamo zvezde ter kupujemo od njih. Na vsakem področju so zvezde, ki jih poznamo. Poznati in zaupati sta si blizu. Če pa nam je zvezda tudi všeč, bomo še toliko raje kupili."

 

Hitro, učinkovito in prijetno marketinško branje.

 

 

Ključne besede:

Martin Korošec, marketing, marketinške strategije, prodaja, prodajniki, znane osebnosti, blagovne znamke, zvezdniki, prodaja in nakup, zvezde - ljudje, marketinške knjige, oglasi, oglaševanje, oglasni prostor, co-branding, znamke, oboževalci, kupci, slavni ljudje, priljubljeni ljudje, zvezdogled

Mnenja (Število komentarjev: 0)   Napišite mnenje
Prijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
 

Oglejte si tudi:


Knjige » Osebnostna rast » Osebnostna preobrazba


Sugestija in avtosugestija

 

Sugestija in avtosugestija

William Walker Atkinson

 

Človeku je bilo namenjeno biti in bi moral biti močnejši in večji kot kar koli, kar se mu lahko pripeti. Vse okoliščine, 'usoda' in 'sreča' so zunanje, in čeprav jih človek ne more vedno spremeniti, jih lahko vedno premaga.



CD & DVD » Prodaja & marketing


17 kozmetičnih izboljšav za povečanje učinkovitosti vsakega marketinškega dokumenta (DVD)

 

17 kozmetičnih izboljšav za povečanje učinkovitosti vsakega marketinškega dokumenta (DVD)

Aleš Lisac

 

Želite odkriti, kako z minimalnimi spremembami vaših prodajnih pisem, ponudb in oglasov povečati odziv za 26,7 % in več?



CD & DVD » Prodaja & marketing


41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

 

41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)

Aleš Lisac

 

Poglejte si predavanje in spoznajte, katere so največje napake, ki jih delajo slovenski podjetniki!


Direktni marketing po zdravi pameti

 

Direktni marketing po zdravi pameti

Drayton Bird

 

Direktni marketing po zdravi pameti je nedvomno obvezno branje za vse prodajne in marketinške menedžerje, agencijske direktorje in študente marketinga po vsem svetu.



Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja


KAKO DO DOBIČKA - Vodnik do prodajnega in tržnega uspeha

 

KAKO DO DOBIČKA - Vodnik do prodajnega in tržnega uspeha

Christine Harvey, Bill Sykes

 

Kako vrhunski menedžerji, prodajalci, lastniki podjetij pridejo na vrh in tam tudi ostanejo



CD & DVD » Prodaja & marketing


Korak pred konkurenco - Ideje za povečanje prodaje (CD)

 

Korak pred konkurenco - Ideje za povečanje prodaje (CD)

Aleš Lisac

 

Načini za povečanje prodaje in dobička, ne glede na to, s katero dejavnostjo se ukvarjate



Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije


Virusni marketing

 

Virusni marketing

Seth Godin

 

To je edini virus, ki vam bo prihranil čas in prislužil denar



Knjige » Osebnostna rast » Motivacija


Vedrina kot življenjska moč - Priročnik za življenje

 

Vedrina kot življenjska moč - Priročnik za življenje

Orison Swett Marden

 

Ob knjigi 'Vedrina kot življenjska moč' se boste naučili, kako zelo dragocena je sreča. Vedrina je tista, ki je obstojne kakovosti kakor sonce, ki spreminja mračni svet v paradiž lepote ...



Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije


Deluje! Slavna rdeča knjižica, ki uresniči vaše sanje

 

Deluje! Slavna rdeča knjižica, ki uresniči vaše sanje

Roy Herbert Jarrett

 

Kratek, jasen, uspešen načrt s pravili, pojasnili in predlogi - sugestijami za izboljšanje vašega življenja. Tisoči, ki so si s pomočjo te knjižice izboljšali življenje, bodo pritrdili dejstvu, da Deluje!



Knjige » Osebnostna rast » Osebnostna preobrazba


Finančna inteligenca - knjižni komplet, 2 knjigi (Finančni uspeh, Blaginja)

 

Finančna inteligenca - knjižni komplet, 2 knjigi (Finančni uspeh, Blaginja)

Wallace Delois Wattles, Orison Swett Marden

 

Knjiga Blaginja vsebuje 23 nadvse navdihujočih poglavij, ki bralca motivirajo in vzpodbujajo k finančni svobodi * Znanost bogatenja je zanesljiva in dostopna vsakomur. Obilje je vaša rojstna pravica.



Knjige » Osebnostna rast » Osebnostna preobrazba


Izkoristite moč kreativnega mišljenja > Finančni uspeh

 

Izkoristite moč kreativnega mišljenja > Finančni uspeh

Wallace Delois Wattles

 

"Svet napreduje samo po tistih, ki več kot izpolnjujejo svoje sedanje položaje." Predpostavke iz te knjige so bile preizkušane skozi leta in desetletja, knjiga Finančni uspeh je obogatila in navdihnila milijone življenj.



Knjige » Osebnostna rast » Motivacija


Knjižni komplet Orison S. Marden - Blaginja, Vedrina (2 knjigi)

 

Knjižni komplet Orison S. Marden - Blaginja, Vedrina (2 knjigi)

Orison Swett Marden

 

Knjiga Blaginja prinaša ključna sporočila in razumevanja, ki ne bodo le ogrela tvojega srca, ampak tudi podžgala tvoje ambicije. * Ob knjigi 'Vedrina kot življenjska moč' se boste naučili, kako zelo dragocena je sreča.



Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije


Marketinški genij

 

Marketinški genij

Peter Fisk

 

Genialni marketinški strokovnjaki razpolagajo tako z inteligenco kot tudi z iznajdljivostjo, s pomočjo katerih izkoriščajo najboljše priložnosti in dosegajo odlične rezultate.



e-pošta:
geslo:
 

Novi na straneh? Registrirajte se!
Pozabljeno geslo?

Košarica je prazna

ZALOŽBA

 

 

Aristotelove modrosti 

 

 

 

Zakladnica antične modrosti

Zakladnica antične modrosti


 

 

Vesoljček PI

 

 

 

Razvoj iger in aplikacij


 

 

 

Sugestija in avtosugestija 

 

 

 

Učimo se risati dinozavre


Učimo se risati dinozavre

 

 

 

 

S pesmico jutro zbudim

 

 

 

 

HTML in CSS

Nasmeh je brezplačno sredstvo za izboljšanje videza.

Neznani avtor

 

Kontakt za naročila: 040 796 639  info@doria.si  |  Dodajte stran med priljubljene  |  Nastavite stran e-knjigarne za domačo stran | Zasebnost in piškotki

Spletna knjigarna Doria.si vse pravice pridržane.