Opis vsebine:Žareča zvezda med marketinškimi knjigami, ki obravnavajo koristnost uporabe zvezd v marketinških materialih.
Zvezda je zvezda, ker veliko bolje od kogar koli uporablja marketing.
Namen marketinga je ustvariti zvezde.
Vsak marketinški prijem lahko izboljšate z uporabo zvezde.
"Od koga v resnici kupujemo? Če se le da, kupimo od nekoga, ki ga poznamo, ki mu zaupamo in ki nam je všeč. Tudi če ni vse drugo enako in četudi je cena malo višja, bomo večinoma kupili tam, kjer nam je nekdo všeč. Kupimo tam, kjer je med nami in prodajalcem dobra kemija.
Kaj pa pri nakupu v velikih korporacijah, trgovskih centrih, kjer nikogar ne poznamo? Tam sicer kupimo od ljudi, ki jih ne poznamo, vendar pogosteje izberemo izdelke, ki jih poznamo, ki jim zaupamo in ki so nam všeč. Prijaznemu, zaupanja vrednemu prodajalcu pomaga uveljavljena blagovna znamka.
Vedno raje kupujemo znane stvari od znanih ljudi. Od koga kupimo najraje? Najraje kupimo od znane osebnosti, ki je obenem strokovnjak na svojem področju in ki nam je poleg tega simpatična.
Radi gledamo in poslušamo zvezde ter kupujemo od njih. Na vsakem področju so zvezde, ki jih poznamo. Poznati in zaupati sta si blizu. Če pa nam je zvezda tudi všeč, bomo še toliko raje kupili."
Hitro, učinkovito in prijetno marketinško branje.
Ključne besede:Martin Korošec, marketing, marketinške strategije, prodaja, prodajniki, znane osebnosti, blagovne znamke, zvezdniki, prodaja in nakup, zvezde - ljudje, marketinške knjige, oglasi, oglaševanje, oglasni prostor, co-branding, znamke, oboževalci, kupci, slavni ljudje, priljubljeni ljudje, zvezdogledPrijavite se in vpišite svoj komentar.
Izdelek še nima mnenj. Napišite prvo mnenje.
![]() ![]() Oglejte si tudi:Knjige » Osebnostna rast » Osebnostna preobrazba
Človeku je bilo namenjeno biti in bi moral biti močnejši in večji kot kar koli, kar se mu lahko pripeti. Vse okoliščine, 'usoda' in 'sreča' so zunanje, in čeprav jih človek ne more vedno spremeniti, jih lahko vedno premaga. CD & DVD » Prodaja & marketing
17 kozmetičnih izboljšav za povečanje učinkovitosti vsakega marketinškega dokumenta (DVD)
Želite odkriti, kako z minimalnimi spremembami vaših prodajnih pisem, ponudb in oglasov povečati odziv za 26,7 % in več? CD & DVD » Prodaja & marketing
41 idej za povečanje prodaje v vsakem poslu (DVD)
Poglejte si predavanje in spoznajte, katere so največje napake, ki jih delajo slovenski podjetniki! Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja
Direktni marketing po zdravi pameti
Direktni marketing po zdravi pameti je nedvomno obvezno branje za vse prodajne in marketinške menedžerje, agencijske direktorje in študente marketinga po vsem svetu. Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja
Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del
97 nasvetov za povečanje dobička v vsaki panogi! Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja
Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del
93 nasvetov za povečanje dobička v vsaki panogi! Vedno kadar boste v dvomih, kadar boste iskali rešitev za svoj posel, boste v knjigi našli namig, idejo, ki jo boste lahko koristno uporabili. Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja
Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del
105 nasvetov za povečanje dobička v vsaki panogi! S pomočjo te knjige boste postali še boljši v opazovanju. Sami boste zaznali dobre ideje. Knjige » Poslovna rast & finance » Marketing & prodaja » Marketinške strategije & prodaja
KAKO DO DOBIČKA - Vodnik do prodajnega in tržnega uspeha
Kako vrhunski menedžerji, prodajalci, lastniki podjetij pridejo na vrh in tam tudi ostanejo CD & DVD » Prodaja & marketing
Korak pred konkurenco - Ideje za povečanje prodaje (CD)
Načini za povečanje prodaje in dobička, ne glede na to, s katero dejavnostjo se ukvarjate Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije
To je edini virus, ki vam bo prihranil čas in prislužil denar Knjige » Osebnostna rast » Motivacija
Vedrina kot življenjska moč - Priročnik za življenje
Ob knjigi 'Vedrina kot življenjska moč' se boste naučili, kako zelo dragocena je sreča. Vedrina je tista, ki je obstojne kakovosti kakor sonce, ki spreminja mračni svet v paradiž lepote ... Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije
Deluje! Slavna rdeča knjižica, ki uresniči vaše sanje
Kratek, jasen, uspešen načrt s pravili, pojasnili in predlogi - sugestijami za izboljšanje vašega življenja. Tisoči, ki so si s pomočjo te knjižice izboljšali življenje, bodo pritrdili dejstvu, da Deluje! Knjige » Osebnostna rast » Osebnostna preobrazba
Finančna inteligenca - knjižni komplet, 2 knjigi (Finančni uspeh, Blaginja) Wallace Delois Wattles, Orison Swett Marden
Knjiga Blaginja vsebuje 23 nadvse navdihujočih poglavij, ki bralca motivirajo in vzpodbujajo k finančni svobodi * Znanost bogatenja je zanesljiva in dostopna vsakomur. Obilje je vaša rojstna pravica. Knjige » Poslovna rast & finance » Poslovni uspeh
Iz dnevnika marketinškega guruja, 4. del
111 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske poslovne prakse. Knjige » Osebnostna rast » Osebnostna preobrazba
Izkoristite moč kreativnega mišljenja > Finančni uspeh
"Svet napreduje samo po tistih, ki več kot izpolnjujejo svoje sedanje položaje." Predpostavke iz te knjige so bile preizkušane skozi leta in desetletja, knjiga Finančni uspeh je obogatila in navdihnila milijone življenj. Knjige » Osebnostna rast » Motivacija
Knjižni komplet Orison S. Marden - Blaginja, Vedrina (2 knjigi)
Knjiga Blaginja prinaša ključna sporočila in razumevanja, ki ne bodo le ogrela tvojega srca, ampak tudi podžgala tvoje ambicije. * Ob knjigi 'Vedrina kot življenjska moč' se boste naučili, kako zelo dragocena je sreča. Knjige » Poslovna rast & finance » Komunikacija & strategije
Genialni marketinški strokovnjaki razpolagajo tako z inteligenco kot tudi z iznajdljivostjo, s pomočjo katerih izkoriščajo najboljše priložnosti in dosegajo odlične rezultate. ![]() ![]() |